تعاونی ناشران احیا و توزیع کاغذ اندونزی شروع شد

به گزارش ایران عکس، ارشد عین اللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به احیای فعالیت های تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران طی ماه های اخیر، گفت: برای تحقق اهداف و ماموریت های شرکت تعاونی که در اساسنامه قید شده است، باید مواد اولیه برای فراوری کتاب را در اختیار ناشران قرار دهیم.

تعاونی ناشران احیا و توزیع کاغذ اندونزی شروع شد

وی اضافه نمود: طی ماه های اخیر، مذاکراتی با شرکت های مختلف داشتیم و توانستیم اندازهی کاغذ تحریر اندونزی با قیمت مناسب تهیه کنیم تا در اختیار ناشران قرار دهیم.

عین اللهی با بیان اینکه در گام نخست اندازه این کاغذ محدود است، گفت: ناشران فرصت دارند تا سه شنبه 24 مردادماه اندازه درخواست خود را براساس بند و سایز کاغذ (70×100 و 90×60) به تعاونی اعلام نمایند.

وی در ادامه به مذاکره با شرکت چینی چن مینگ، یکی از بزرگترین تولیدنمایندگان کاغذ و مقوا اشاره نمود و یادآور شد: طبق توافقات اولیه با چند تاجر کاغذ دیگر قرار است، به زودی چند کانتینر کاغذ از برندهای مختلف که احتیاج اهالی نشر است به زودی وارد کشور گردد و به تناسب احتیاج صنف در میان آن ها توزیع گردد.

وی بعلاوه به پیش بینی برنامه هایی برای کتابفروشان هم اشاره نمود و گفت: طی تعاملاتی که با جمعی از دفترسازان و فعالان حوزه لوازم التحریر داشتیم، به زودی امکاناتی فراهم خواهیم کرد تا دفتر مدارس و سایر اقلام مورد احتیاج کتابفروشان نیز تأمین گردد و رسالت خود را در زمینه فعالیت این صنف انجام دهیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2280

به "تعاونی ناشران احیا و توزیع کاغذ اندونزی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاونی ناشران احیا و توزیع کاغذ اندونزی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید