تور مکزیک ارزان: خوشمزه ترین و ساده ترین طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی????؛ بدون فر!

به گزارش ایران عکس، ذرت یک مکمل غذایی ایده آل

ذرت مکزیکی یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین میان وعده هایی است که در زمان های مختلف سرو می گردد. ذرت این دانه های زرد رنگ کوچک با ارزش غذایی بسیار زیاد فواید و مزایای برای سلامتی ما دارد. بچه ها نیز از طرفدارن پر و پا قرص این میان وعده خوشمزه هستند که با توجه به خواص زیاد ذرت برای راحت تر میل کردن آن ها، می توانید از این روش پخت یاری بگیرید. خواص این ماده غذایی بسیار زیاد است، به جهت رعایت اختصار و آشنایی شما با مهم ترین خواص ذرت، می توان به حجم بالای ویتامین B که برای رشد بسیار مفید بوده، به همراه نشاسته موجود در ذرت، که در حقیقت یک مکمل غذایی ایده آل برای افرادی که به رشته پرورش اندام علاقه دارند، اشاره نمود. بعلاوه به همه عزیزانی که تمایل دارند به صورت مداوم و روزانه از این ماده غذایی در برنامه ورزشی خود استفاده نمایند توصیه می گردد حتما فرم آب پز آن را نوش جان نمایند. برترین حالت برای بهره مندی از خواص این ماده غذایی مصرف آن به صورت آب پز است. امروز با ما باشید تا با روشی بسیار ساده طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی را بدون احتیاج به فر در مدت زمانی کمتر از بیست دقیقه در مجله اینترنتی خبرنگاران تقدیم حضورتان کنیم. این غذای سریع را درست کنید.

تور مکزیک ارزان: خوشمزه ترین و ساده ترین طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی????؛ بدون فر!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

میزان مواد اعلام شده مناسب برای 2 نفر است.

مواد مورد احتیاج جهت تهیه ذرت مکزیکی:
کنسرو ذرت1 عدد
کره یک قاشق غذاخوری
قارچ میانه4 تا 5 عدد
پنیر پیتزا رنده شده 4 قاشق غذاخوری (قابل کم یا زیاد کردن است)
سس لیمو یا سس مایونزبه میزان دل خواه
نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و آویشن به میزان دل خواه

1- در اولین مرحله کنسرو ذرت را که از قبل 15 دقیقه جوشانده اید درون آبکش بریزید و آب اضافی آن را بگیرید.

حتما تمامی کنسروهایی که تهیه می کنید را بجوشانید تا از سلامت آن مطمئن شوید. گفتنی است به جای استفاده از کنسرو شما می توانید ذرت را جداگانه خریداری نمایید. آن را به صورت کامل درون آب جوش گذاشته و بین 10-15 دقیقه زمان دهید تا کاملا درون آب جوش، آب پز گردد. ذرتی که با این روش نیز تهیه می گردد نیز بسیار مغذی و خوشمزه خواهد بود.

2- در مرحله دوم کره را درون تابه نچسب مناسب، کمی حرارت دهید تا آب گردد. قارچ ها را به اسلایدهای یکسانی برش بزنید و درون کره کمی تفت دهید تا طلایی رنگ شده و شکل پختگی به خود گیرند.

3- سومین مرحله ذرت های جوشانده شده و آبکشی شده را به مخلوط کره و قارچ اضافه کنید. مجددا مواد را کمی تفت دهید تا بوی خامی ذرت گرفته گردد و دانه های ذرت کمی طلایی رنگ تر شوند.

4- در مرحله چهارم پنیر پیتزا رنده شده را به مخلوط ذرت و قارچ اضافه کنید و سریع به هم زنید تا پنیر آب گردد. در این مرحله توجه داشته باشید حرارت تابه کم باشد و مدام به هم زنید تا پنیر کاملا کش دار گردد.

میزان پنیر اضافه شده در این مرحله کاملا ذائقه ای است و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان کمتر یا بیشتر اضافه کنید.

در مرحله آخر سس لیمو را به مخلوط درون تابه اضافه کنید و ادویه های دل خواه را به ترکیب جادویی تان اضافه کنید و در حد مخلوط شدن مواد را به هم بزنید تا بوی ادویه ها آزاد گردد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه قارچ سوخاری

به همین راحتی با طی کردن پنچ مرحله ساده ذرت مکزیکی سالم و خوشمزه شما آماده سرو است. شما می توانید برای تزیین یا مزه دار کردن آن از لیمو ترش یا جعفری ساطوری شده نیز یاری بگیرید.

امیدواریم که از دستور امروز نیز کمال استفاده را برده باشید. حتماً از این میان وعده بسیار مقوی بهره ببرید و از طعم جادوی آن لذت ببرید. بعلاوه برای مشاهده دستورات آشپزی دیگر به سایت ما سری بزنید.

منبع: delish

منبع: اُکالا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور مکزیک ارزان: خوشمزه ترین و ساده ترین طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی????؛ بدون فر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: خوشمزه ترین و ساده ترین طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی????؛ بدون فر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید