سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست

به گزارش ایران عکس، رییس اداره مدیریت بحران منطقه 11 گفت: سیاست گذاری سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست و بلکه تجهیزات لازم برای امدادرسانی اولیه است.

سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست

مجید رسولی در حاشیه بازدید از سوله هاى مدیریت بحران مرکز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضا های سوله هاى بحران به منظور آماده باش در زمان بحران ها است و استفاده از سوله به منظور تمرین های آمادگی جسمانی گروه های دوام و اقدامات امدادرسانی است.

وی ادامه داد: در گذشته بسیاری از این سوله ها برای انجام واکسیناسیون استفاده می شد بعلاوه تمامی پایگاه های سطح منطقه 11 دارای ظرفیت گنجایش هزار نفر هستند.

رسولی بیان نمود: 308 هزار نفر در منطقه 11 وجود دارد یعتی 3 درصد مردم تهران در منطقه 11 ساکن هستند و با توجه به بافت فرسوده در پی افزایش تاب آوری شهر هستیم و در حوزه ساختمان های فرسوده در پی افزایش ایمنی ساختمان ها هستیم.

وى گفت: سیاست گذاری سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست و بلکه تجهیزات لازم برای امدادرسانی اولیه است.

در ادامه خسرو شاکری مدیر بحران منطقه 11 تهران اظهار کرد: بعضی از سالن های منطقه 11 بزرگتر است و این فضا برای اسکان نیست بلکه فضایی برای ساماندهی و مدیریت است تا بتوانیم تجهیزات را به مراکز برسانیم.

شاکرى یادآور شد: کپسول های آتش نشانی در تیر ماه همگی شارژ شدند، در زمان بحران یک باکس به مردم تحویل داده می گردد که در آن قابلمه، پتو، بطری آب وجود دارد.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2165

به "سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوله های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید